… ceas Komandirskie … piloţilor de elicopter … aviaţiei militare … mecanism 2414 … Aera-Slava … în sens invers acelor de ceasornic … ofiţerilor … Armata Roşie … eroii de război … piaţa civilă … elicopter militar de asalt, transport de trupe sau misiuni de extragere.
Fabrica de ceasuri Wostok … limba rusă … Fabrica de Ceasuri nr. 2 din Moscova … Tschistopol Glavpribor … rîul Kama … NK MV 835 … echipament militar … ceasuri de bord pentru tancuri şi avioane … Slava … ceasuri militare de mînă … Wostok … Vostok … ceasuri Pobeda … ceas Kama … ceas Komandirskie … Ministerului Apărării din URSS … Republicii Tatarstan … mecanismul Wostok 2809 … mecanism Zenith 135 … Volna, Wostok, Almaz.
Ceasul provine din colecţia personală, este NOS şi funcţionează la secundă. Se livrează cu cureaua de prezentare, nouă, cu cutia şi actele originale. Transportul cade în sarcina cumpărătorului. Alte accesorii pentru ceasuri găsiţi la secţiunile „perniţe” şi „cutii ceasuri”.
Atenţie: feriţi ceasul de lovituri sau şocuri mecanice puternice. Deşi are un mecanism solid cu amortizoare la balansier, este totuşi doar un ceas ! Feriţi ceasul de apă şi atmosfere umede, acide. Chiar dacă are garnituri de etanşare, în timp acestea slăbesc cîte puţin. Evitaţi apropierea de cîmpuri (electro)magnetice intense. Spirala balansierului este sensibilă, putînd rămîne cu un slab magnetism care îi perturbă funcţionarea. Periodic, la 4-5 ani, e bine să-i faceţi o nouă revizie la ceasornicar. Chiar şi cel mai bun ulei se degradează în timpul unei funcţionări mecanice îndelungate.